You have reached the website

MAKİNE GARANTİLERİ

NESCAFÉ® DOLCE GUSTO® MAKİNELERİNİN GARANTİSİ

Krups ve De'Longhi tarafından mekanik ve elektriksel arızalara karşı, NESCAFÉ® Dolce Gusto® makinelere satın alma tarihinden itibaren 24 ay garanti verilmektedir. Garanti hizmetinden faydalanabilmek için satın alma kanıtı olarak faturanızı saklamayı unutmayın.

Makinenizin Krups ya da De'Longhi marka olmasına göre bu garanti dönemi sırasında, satın alma kanıtı olarak faturasıyla birlikte yetkili bir Krups ya da De'Longhi servisine götürülmesi durumunda ürünün tamiri veya parça değişimi ücretsiz olarak gerçekleştirilecektir. Size en yakın yetkili servisi 444 3 160 numaralı telefondan Nestlé Tüketici Hizmetleri'ni arayarak öğrenebilirsiniz. 

Garanti devredilemez. Aşağıda belirtilen durumlar, bu garantinin koşulları dışındadır :

  • Ürünün yanlış veya uygunsuz kullanımı veya talimatlar doğrultusunda kullanılmaması nedeniyle oluşan hasar.
  • Eğer ürünün talimatlar doğrultusunda doğru olarak bakımı yapılmamışsa (gerektiği zaman tortu giderme/temizleme).
  • Ürün ile birlikte her türlü cam veya porselen kap kullanımı.
  • Ürünün, üzerinde yazılı olan gerilimden farklı bir gerilimde kullanılması nedeniyle oluşan hasar.
  • Türkiye dışında satılan ürünler.
  • Normal yıpranma
  • Aşırı yükleme, yanlış kullanım, ihmal veya kaza eseri oluşan hasar.
  • Üründe alıcı tarafından yapılan her türlü değişiklik veya yetkili servis dışındaki her türlü onarım.
  • Normal ömrü sınırlı olan filtre, conta, vb. gibi aksesuarlar. Bu parçalar garanti dışıdır ve periyodik olarak yenilenmeleri gerekir.

Eğer herhangi bir sorunuz olursa lütfen 444 3 160 numaralı telefondan Nestlé Tüketici Hizmetleri'ni arayarak ya da Facebook sayfamızdan mesaj yoluyla bizimle iletişime geçin